Strona główna
Multimedia
Tutaj jesteś

Poznaj narzędzia pomocne w social mediach!

15 czerwca 2022 narzędzia social media

Prowadzenie kanałów w social mediach wymaga stałego tworzenia ciekawego i angażującego contentu. Co więcej, aby zdobywać większe zasięgi i gromadzić wokół profilu społeczność, warto śledzić statystyki i monitorować to, jak na nasze publikacje reagują odbiorcy. Pomóc w tym mogą dedykowane narzędzia. Które są szczególnie warte uwagi? Poznaj narzędzia pomocne w social mediach!

Najlepsze przydatne w social mediach – top 5

1. Sotrender

Pierwszym narzędziem, niezwykle pomocnym w prowadzeniu social mediów, jest sotrender. Pomaga zwiększyć skuteczność działań marketingowych na Facebooku, Instagramie, YouTubie czy Twitterze. Z pomocą Sotrendera możliwe jest monitorowanie skuteczności nie tylko działań reklamowych, ale też treści organicznych, łatwe i szybkie generowanie raportów czy analizowanie konkurencji. Z jego pomocą możliwe jest docieranie do unikalnych danych, wykraczających poza podstawowe wskaźniki, i mierzenie efektywności komunikacji czy brand equity na podstawie zgromadzonych danych.

2. Canva

Obrazy odgrywają kluczową rolę w social mediach. Zależnie od kanału wykorzystuje się zdjęcia, grafiki, nagrania wideo. Chcąc tworzyć ciekawe i atrakcyjne dla odbiorców treści, warto korzystać z programów graficznych. Jednym z tych, które bardzo chętnie wykorzystują twórcy internetowi oraz marki do tworzenia postów, grafik, miniaturek, czy relacji jest Canva. To bardzo intuicyjny i prosty w obsłudze program oferujący dostęp do wielu szablonów, zdjęć i grafik. Dostępny w wersji darmowej, jak i płatnej (rozszerzenie funkcjonalności).

3. Facebook Audience Insights

To najpotężniejsze narzędzie analityczne od Facebooka, które pomaga zwiększyć zyskowność kampanii poprzez dostarczenie obszernych informacji na temat odbiorców. Im więcej wiesz o swoich użytkownikach, tym łatwiejsze jest tworzenie ciekawych treści, dopasowanych do ich preferencji. Dzięki narzędziu dowiesz się o tym, co interesuje Twoich odbiorców, a także zoptymalizujesz budżet przeznaczony na reklamy.

4. Brand24

Bezsprzecznie jedno z najlepszych narzędzi na rynku, które służy do monitoringu Internetu ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych. Pozwala na docieranie do wzmianek o marce i jej oznaczeń w różnych miejscach w sieci. Brand24 zajmuje się monitoringiem Internetu na bieżąco, co umożliwia natychmiastowe reagowanie na to, co dzieje się wokół firmy czy konkurencji. Świetne do wyznaczania działań marketingowych, jak i np. zarządzania sytuacjami kryzysowymi.

5.CoSchedule

CoSchedule obsługuje planowanie treści na kanałach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Pinterest, czy Tumblr. Pozwala również na planowanie publikacji treści np. na WordPressie i powiązania tego z mediami społecznościowymi. W wyższych planach możliwe jest również zarządzanie współpracami czy zatwierdzaniem postów. System automatycznie wypełnia luki w komunikacji, a także dopasowuje optymalny czas publikacji, co pomaga zwiększyć liczbę osób, do których dotrze dana zawartość.

Redakcja searcharchives.pl

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

narzędzia social media
narzędzia social media
narzędzia social media

Jesteś zainteresowany reklamą?