Strona główna
Multimedia
Tutaj jesteś

Czy warto inwestować w content marketing?

22 listopada 2021 content marketing

Content marketing to jedno z najbardziej popularnych działań marketingowych. Wykorzystywany jest w wielkich firmach, a jednak te mniejsze często się go boją. Dlaczego? Na efekty trzeba trochę poczekać, jednak z całą pewnością warto.

Czym jest content marketing?

Content marketing to, najprościej mówiąc, marketing treści. A zatem wszystkie działania, które mają na celu rozbudować warstwę tekstową naszych stron, blogów, landingów i tak dalej. Nie jest to jednak pisanie dla samego pisania. Content marketing to tworzenie treści, która jest wartościowa i istotna dla odbiorców, a zatem potencjalnych klientów. Umożliwia im podjęcie świadomej decyzji zakupowej bądź też zdanie sobie sprawy z problemu, którego kiedyś sobie nie uświadamiali.

Jak na content patrzy Google?

Google bardzo lubi treści tworzone z myślą o odbiorcach. Dlatego też content marketing w tej chwili jest wybierany przez marki nie tylko po to, by przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, ale także w celu zyskania przychylniejszej oceny od wyszukiwarki. Jeśli korzystacie z tego narzędzia marketingowego, z większym prawdopodobieństwem wasza strona wyląduje na pierwszej stronie SERP. A to oznacza, że klienci łatwiej na nią trafią.

Kim jesteś dla klienta?

Twój klient może postrzegać cię w różny sposób. Być może widzi tylko firmę, która chce zyskać nowych odbiorców za wszelką cenę? Content marketing pomaga ci zbudować zaufanie u osób, które jeszcze cię nie znają, ale także wzmocnić więź z tymi, które już coś o tobie wiedzą. Dodatkowo, dzięki odpowiednio przeprowadzonym działaniom contentowym, klient widzi w tobie eksperta. A do tego przecież dążymy, prawda? Jednym z najbardziej popularnych sposobów na pokazanie odbiorcom, że znasz się na rzeczy, jest prowadzenie bloga. Dzięki niemu budujesz bazę wiedzy, która jest całkowicie darmowa, a potencjalny klient może z niej korzystać. To sprawia, że zaczyna ci ufać – przecież zajmujesz się nie tylko sprzedażą.

To wszystko sprowadza się do jednego – content zwiększa sprzedaż. Umożliwia odbiorcom dotarcie na stronę, buduje zaufanie, pokazuje, że jesteś ekspertem w branży i skłania do dokonania zakupu. Wykorzystanie content marketingu to zatem sprytny sposób na to, by rzeczywiście wpłynąć na lepsze wyniki sprzedaży. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat content marketingu, koniecznie zajrzyj na stronę https://adnext.pl/.

Redakcja searcharchives.pl

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

Raty dla B2B
Merchant Cash Advance
Konwersje w kampaniach Google Ads

Jesteś zainteresowany reklamą?