Internet to wirtualne pole do popisu, które daje firmie niemalże nieograniczone możliwości prezentacji siebie oraz swoich produktów lub usług, dlatego stawiając pierwsze kroki w świecie biznesu warto zacząć od stworzenia internetowej wizytówki. Czy jej rolę mogą pełnić profile w social mediach? Nie do końca. Choć zdecydowanie sprzyjają one promocji w sieci, to jednak nie pozwalają na pełną kontrolę treści i pełną kontrolę nad wizerunkiem. O wiele lepszą formą prezentacji Twojej firmy w internecie będzie strona WWW.
Jaka powinna być internetowa wizytówka firmy?
Strona internetowa będzie dobrze pełnić reprezentatywną rolę tylko wtedy, gdy zostanie właściwie zaprojektowana. Musisz więc zadbać o jej atrakcyjny wygląd, optymalną funkcjonalność i nieprzerwane działanie. Przygotowując oprawę graficzną, postaw na minimalizm, bądź oszczędny w środkach i zachowaj spójność z identyfikacją wizualną firmy. Taki design będzie wyglądał profesjonalnie i elegancko, a brak rozpraszaczy dodatkowo ułatwi internautom przeglądanie zawartości strony. Skupiając się na funkcjonalności, należy dążyć do optymalizacji UX, czyli sposobu, w jaki strona wchodzi w interakcję z użytkownikiem. Zadbaj więc o klarowną strukturę treści, intuicyjną nawigację oraz responsywność. Ważny jest także stabilny hosting – dzięki niemu Twoja wizytówkowa strona internetowa będzie działać szybko, płynnie i niezawodnie, zapewniając internautom swobodny dostęp do interesujących ich informacji 24/7.
Jak stworzyć wizytówkową stronę internetową?
Wizytówkową stronę internetową można stworzyć na dwa sposoby: używając kreatora bazującego na gotowych szablonach lub budując ją od podstaw przez doświadczoną agencję jak alterpage.pl. Kreator ma tę zaletę, że jest stosunkowo tani i prosty w obsłudze, warto mieć jednak na uwadze, że strona WWW wykonana na szablonie nie będzie unikalna ani zbytnio zaawansowana technologicznie, nie zrobi więc dużego wrażenia na odbiorcach. O wiele lepszym pomysłem jest budowa strony od podstaw, tylko że w takim przypadku trzeba skorzystać z pomocy profesjonalnych web developerów, a to oznacza wyższy koszt całego przedsięwzięcia. Mimo wszystko polecamy takie rozwiązanie ze względu na gwarancję jakości i oryginalności, która pozwoli Ci skutecznie wyróżnić swoją firmę na tle innych.
Materiał zewnętrzny